Thursday, June 13, 2013

Pajamas on "Top of The World"


Well... Not exactly to be honest  :)
But the other day me and my friends went to try a "new" spot on the town. The view is pretty great, you can see a large part of the city and it's located none other than on top of the roof of a church - The Jesuit's College Church of Funchal. I decided to take my new silver oxfords once again and match it with a bright blue jeans and a spotted pajamas blouse. I love my PJs blouse, it's beautiful and it gives you lightness - ihihih - a very good combination to do on a rooftop of a church don't you think?! :P


Bem... Não é bem isso, para ser sincera :)
Mas há uns dias atrás eu e alguns amigos decidimos ir a um sítio "novo" aqui na cidade. A vista é fantástica, podemos ver uma grande parte da cidade e fica localizado, nem mais, nem menos, do que no telhado de uma igreja - A Igreja do Colégio dos Jesuítas do Funchal. Decidi levar os meus novos oxfords prateados, uma vez mais, e combiná-los com umas calças azulão e a minha camisa de pijama às bolas. Adoro esta camisa, é linda e dá-me uma sensação de leveza - ihihih - uma combinação perfeita para um telhado de uma igreja não acham?! :P






I was wearing:
- Zara PJs Blouse
- Zara Jeans
- Zara Silver Oxfords
- H&M Sunglasses
- Vintage Earrings and Necklace
- DKNY Purse
- Guess Watch

A kiss to the cheek,
Um beijinho na bochecha,
Nidia Gomes

2 comments: