Sunday, June 9, 2013

Summertime Nail Polish


For those who know me I have a thing for nail polishes, I have tons of nail polish because I can't resist the colors. In fact if anything has a color that catch my eye - banggg - there's no turning back, I have to have it! So, I decided to make a list of my favorite colors for this summer, if you don't like to use different kinds of colors a bright red or a creme or white would not do you wrong this summer for sure! For me it was easy to do the list for this summer 'cause this is my favorite time of the year, you have those lovely sunny days and sunsets, the parties, the beach days, the trips, the summer vacations... Oh summer how I missed you!
Well let's get back to the list, I decided to go with hot colors like oranges, bright reds and fuchsias, I had to put the blue tones like turquoise (which I couldn't resist as you can see in the pic), navy blue and so on... I couldn't forget, of course, the pastel ones like peach and mint I think they look great when you're tanned. I decided to put a yellow and a purple nail polish on the list too. Hope you like it and try it on!


Para aqueles que me conhecem, tenho uma queda para vernizes, tenho montes de vernizes porque simplesmente não consigo resistir às cores. Para dizer a verdade, qualquer coisa que tenha uma cor que fique debaixo de olho, não há volta a dar, tenho que a ter! Por isso decidi fazer uma lista das minhas cores preferidas para este verão, se por acaso não gostam de usar diferentes tipos de cor de verniz, simplesmente usem um vermelho a puxar assim para o laranja, um creme ou até mesmo um branquinho, tenho a certeza que não vos vai deixar mal este verão! Para mim foi muito fácil fazer a lista para este verão, pois esta é a minha época do ano favorita, com os fantásticos dias de sol e pores do sol, as festas, os dias de praia, as viagens e as férias... Oh verão como senti a tua falta!
Bem, de volta à lista, decidi ir atrás das cores quentes tais como os laranjas, os vermelhos e os fuchsias, também tive que colocar obrigatoriamente os tons azuis, como o turquesa (que não consegui resistir como podem ver na foto), o navy e por aí fora... Não me podia esquecer dos tons pastel como o pêssego e o menta, acho que ficam um máximo quando estamos todas bronzeadas. Decidi ainda colocar um amarelo e um roxo na lista. Espero que gostem e experimentem!

A kiss to the cheek,
Um beijinho na bochecha,
Nidia Gomes.

4 comments:

  1. Replies
    1. Tenho que experimenta-lo, mas agora it's turquoise time :)

      Delete
  2. Levo um da KIKO verde esmeralda :) vais adorar :)))

    ReplyDelete