Wednesday, June 26, 2013

Tropical Trousers


From time to time me and my friends like to go to a park, just to relax or do silly things. Honestly I don't remember the last time we've been to one... Anyway yesterday was a hot summer day so once we couldn't make it to the beach we decided to go to a park and just be there for a while.
Has I promised on my last post, and inspired by it, I decided to put on my tropical pattern trousers that I bought from Zara about a month ago and do an almost perfect summer outfit - almost because the right outfit for this heat is a bikini of course :) I decided , as I sugested on my last post to put on my big statement earrings from Asos, they are so big but I love them!
Hope you like it!


De tempos a tempos, eu e alguns amigos gostamos de ir até ao parque, para relaxar ou fazer coisas tontas. Sinceramente, não me lembro da última vez que fomos a um... Ontem estava um dia de Verão autêntico, e como não podíamos ir à praia decidimos ir até ao parque.
Como prometido no meu último post, e inspirando-me nele, decidi levar as minhas calças com padrão tropical que comprei na Zara, e compor um outfit de Verão quase perfeito - quase, porque o outfit perfeito seria um bikini, com o calor que estava :) Decidi também, como havia sugerido, levar os brincos novos que comprei na Asos, são enormes, mas adoro-os!
Espero que gostem!



 




I was wearing:
- Zara Trousers and Platforms
- H&M Blouse and Sunglasses
- Asos Earrings
- Longchamp Bag
- Bracelets from "Pulseiras da Joe"
- Guess Watch

A kiss to the cheek,
Um beijinho na bochecha,
Nidia Gomes

No comments:

Post a Comment